Massmördarsekt

En riktigt ruggig mardrömsnatt är vad det har varit.
Mardrömmar har jag nästan alltid, men det finns de som är ruggigare än andra också.
Detta var en sådan.
Det som kändes extra märkligt och ruggigt var att jag liksom kände mig som om jag var vaken men drömde ändå....fattar du?!? Svårt att förklara hur som helst.

I drömmen som var mycket mörk (ungefär som om det var natt hela tiden fastän flera dagar passerade) hade jag blivit lurad in i någon slags sekt/organisation som mördade en massa människor.
När de informerade om att vi skulle åka till något arabland och massmörda folk, så ville jag inte vara med längre och sa detta till dem.
Det gick absolut inte att hoppa av denna rörelse, vilket jag inte visste.
Eftersom de insåg att jag skulle bli svår att handskas med när jag inte ens ville vara med dem längre planerade de att droga ner mig och ta med mig i det skicket på planet ner till detta arabland mot min vilja.
De skulle även sätta in en plastplugg i rumpan på mig och i slidan under denna färd så att jag inte sket på mig eller fick mens under tiden (?!?!?)
I drömmen såg jag att någon demonstrerade detta för någon, jag blev riktigt äcklad av detta och kommer ihåg att det kändes som om de pillade på mig och gjorde denna demonstation på mig i drömmen, kändes så oerhört verkligt.
Jag har ingen som helst aning om hur jag ens kände till vad de planerade göra med mig eftersom jag inte ens var i närheten när de disskuterade detta, vet bara att jag hörde och såg allt precis som om jag vore där fast jag inte var det.

Jag försökte hur som helst gömma mig och rymma i från allt, så resten av drömmen var ett fasligt springande, blev jagad, kom undan en stund och så fortsatte det i en oändlighet.
Det fanna ingen någonstans jag kunde lita på eller veta att de inte ingick i denna rörelse.
Överallt fanns människor som var lömska, hade onda ögon och kunde ingå i denna rörelse.
Alla människor hade dessutom mörka ögon och halvmörk hud utom jag, så jag märktes ju tydligt var jag än gick.

Nå väl.....kommer inte i håg så mycket mer.
drömmen kanske inte verkar överruggig, jag brukar i allafall många gånger drömma ruggigare saker, men till saken hör att själva känslan av drömmen var desstu ruggigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0