Dirty dancing

Nu ska jag kolla på Dirty dancing för typ femtionde gången.
Jag gillar verkligen den filmen, men skäms lite för det.
Jag är bra på det där med att skämmas, så himla mycket waste of time egentligen, men det är ju inte så lätt att sluta.
Jag är förresten bra på en himla massa saker som inte är något bra att vara bra på över huvudtaget.

Tillbaka till Dirty dancing.
Tidigare tyckte jag verkligen att Patrick Swayze var skitslemmig och ful, det tycker jag inte längre och jag vet inte varför jag inte gör det heller?!?
En gång blinddejtade jag en kille i från en chatt som visade sig vara hur lik Patrick Swayze som helst. Han var väl ok som person, bjöd mig på bio och så, men
allt jag kunde tänka på hur ful och slemmig han var och lik Patrick Swayze.
Tänk vad nice det hade varit om jag varit en av de som veeerkligen tycker att han är läcker.

Jag kommer i håg en av de första gångerna jag såg Dirty dancing, jag gick i sexan tror jag och var hemma hos en klasskompis.
Hon kommenterade Baby och sa: Så där små bröst skulle jag verkligen inte vilja ha, minns även att hon tyckte att hon var tjock.
Så sjukt ju!
Baby är ju skitsöt och smal ju!
Någon storbröstat tjej är hon ju inte, men vad sjutton spelar det för roll?!?
Jag tycker i allafall att bröst i alla storlekar är fina.
Näpp, nu till fimlen....
Blir väl tårar som vanligt, men det behöver jag nu!

Ha en bra Lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0