Svimmning

Nu var det länge sedan....
Har mått väldigt dåligt på sistone, inspiration och ork är ju liksom inte det som födar något särskilt då precis.
(Gjorde det väl inte så mycket innan heller kanske?!?)
Svimmade mellan T-centralen och Centralstationen i går när jag gick där ensam...
Kunde varken röra mig eller se på länge efter det och hade enorma smärtor i magen + att jag mådde väldigt illa och svettades så att det rann om mig,
Blev i allafall släpad/buren  till en bänk av några gulliga män som sedan ringde ambulans och höll i mig tills de kom och körde mig till Södersjukhusets akut.
Var sedan där hela dagen och fick ta prover och så.
Vet fortfarande inte vad det var som hände, inte läkarna heller...
Något blodtrycksfall i samband med magsmärtan o.sv. kanske?!?

Skraj som sjutton är jag i allafall över att det här ska hända igen, tänk om ingen hjälper mig ens då liksom?
Vågar knappt gå utanför dörren nu.
Kan knappast andas av ångesten jag får när jag väl är utanför dörren.

Fuck alltså!
Jämt är det något skit med min kropp eller psyke, mest båda två samtidigt!
Blir så less!
Kan jag aldrig få bra någon gång liksom?!?
Snälla nån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0