Julkaoset

En riktig jäkla ångest, kaos, ilsken och dramatisk julcirkus har det varit!

Morsan med ambulans till Sjukhus på julaftonskvällen med bröstsmärtor och andnöd, det visade sig att hon
hade 240 i blodtryck!!!!
Hon är hemma igen och det var i allafall ingen hjärtinfarkt, men allvarligt ändå.
Hennes livssituation är inte hållbar i längden....

Även fast vi bara varit tre syskon och en farsa under samma hustak i en vecka så får det mig att må skitdåligt av allt slammrande ljud, röster, fotsteg och alla lukter til exempel.
Att jag ska vara så satans känslig!

För att inte tala om all jäkla högljudd ilska som har pågått speciellt mellan mig och min syrra.
Fick psykbryt redan andra dagen, var så jäkla rasande, ledsen och kände mig så hatisk mot min familj att jag var tvungen att gå ut.
Hade förmodligen blivit en vedervärdigt oothärdlig situation om jag hade stannat kvar.
Var nog så outhärdligt ändå när jag var ute och gick visserligen, kände att jag ville kapa alla band med min familj för alltid och sådant.

Nu är jag i allafall tillbaka i min egen lägenhet för mig själv, det känns verkligen som om jag har åkt i från en orkan till en öde öken.
Från allt till iget typ.
Ödsligt känns det i allafall...
Har en massa ångest som gnager och stundvis är väldigt stark och jobbig.

Lite om julen var det....
Hoppas ni har haft det bättre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0