Jag och mina rosa Bh:ar

image12

  

Jag vet inte vad det är eller varför, men jag har en konstig försmak för rosa/cerise (och röda) Bh: ar.

Så till den grad att jag nästan bara har Bh: ar i den färgen, förutom några svarta.

Det märkliga är att jag överhuvudtaget inte gillar rosa kläder i övrigt, speciellt inte på mig själv.

Jag har en rosa/cerise top i min garderob, men den har jag fått, så det räknas väl inte?!?

Why why liksom?!?

Det kanske ligger på ett omedvetet plan, ett plan som måste få leva ut den rosa flickdrömmen?!?

Vill inte bli vuxen, men kan inte stå för det så pass att andra kan se det?!?

=)

Vad vet jag?!?

I vita underkläder passar jag över huvudtaget inte, förstår inte det där med att många tycker att det ser fräscht ut med vita underkläder...

Inte på mig i alla fall.

Jag ser bara skittråkig, typ steril och ful ut i vita underkläder i alla fall.

Nä, tacka vet jag rosa, cerise, röda och svarta underkläder!!!

  

I dag köpte jag förresten den här rosa skapelsen på Lindex för 97kr (kostar egentligen 129kr, men jag hade en rabattkupong)

Känns skönt för en gångs skull  med en enkel Bh utan stålskenor och grejor som kan störa och skava.


image11  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0